شرکت دنافنون در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با هدف تهیه و توزیع بیش یک هزار قلم کالا تا سال ۱۴۰۱ آغاز نموده است. هدف اصلی ما عرضه ی مستقیم محصولات کاربردی با بهترین کیفیت و قیمت از تولید کننده به مصرف کننده ی نهایی می باشد.

تولید دستگاه فیلترپرس | تولید کننده فیلتر پرس

تولید دستگاه فیلترپرس | تولید کننده فیلتر پرس

تولید دستگاه فیلترپرس | تولید کننده فیلتر پرس

مهمترین خصیصه برای یک شرکت تولید کننده فیلتر پرس، داشتن دانش فنی لازم در این زمینه می باشد.

آمار بازدید 1834

 

تولید دستگاه فیلتر پرس:

 

دنافنون یکی از اولین شرکت ها در زمینه ساخت و تولید فیلتر پرس است، در واقع این شرکت تولید کننده فیلتر پرس برای مصارف گوناگون صنعتی می باشد.
یک شرکت تولید کننده فیلتر پرس باید از دانش فنی کاملی در این زمینه برخوردار باشد و بتواند با در نظر گرفتن مشخصات فنی فیلتر پرس که با توجه به درخواست مشتری صورت می گیرد، طراحی قسمت های مختلف فیلتر پرس را انجام دهد، شرکت دنافنون با در اختیار داشتن مهندسین خبره در تمامی زمینه های طراحی و تولید فیلتر پرس قادر به انجام پروژه های شما و انجام کار از ابتدا تا سر انجام می باشد.

 

تولید کننده فیلتر پرس:

از جمله ویژگی هائی که یک تولید کننده فیلتر پرس باید داشته باشد تا در این امر از موفقیت برخوردار باشد، شامل موارد زیر می باشد:

1.کیفیت ساخت در تولید فیلتر پرس بسیار حائز اهمیت می باشد و رعایت این موضوع سبب کارکرد دستگاه به طور منظم و دقیق به مدت بسیار طولانی می باشد.

2.دستگاه فیلتر پرس از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است، قطعات بسیار بزرگ که جلوی چشم است و دیده می شود و قطعات کوچک دیگری که در داخل دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد، به همین سبب در نظر گرفتن پوشش مناسب برای قطعات بسیار حائز اهمیت می باشد.

3.مورد دیگری که این روزها در تمام مراحل زندگی بسار اهمیت دارد و جلوه نمائی می کند، بروز بودن اطلاعات در تمامی مراحل تولید دستگاه فیلتر پرس می باشد، شرکت دنافنون به عنوان یک کارخانه تولید کننده فیلتر پرس همیشه دارای اطلاعات به روز در این زمینه می باشد، از جمله مواردی که بروز بودن آن در فیلتر پرس حائز اهمیت می باشد پارچه های فیلتر پرس هستند که نوع آنها به مرور زمان تغییر می کند و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

4.رعایت کیفیت ابعادی در ساخت صفحات و استراکچر کلی فیلتر پرس، مثلا در طراحی و ساخت صفحات فیلتر پرس باید استاندارد مورد نیاز رعایت شود تا در موقع تحت فشار قرار گرفتن صفحات توسط جک فیلتر پرس، صفحات بخوبی با هم چفت شده و فشار لازم بین آنها اعمال شود.

5.پوشش کرومی که روی شافت ها می دهند نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و از کیفیت بالائی باید برخوردار باشد.

6.انتخاب قطعات با کیفیت، از جمله پیچ های آبکاری شده و ضد زنگ

7.طراحی سیستم فرمان راحت و ساده جهت استفاده ی آسان
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

z

واحد فروش

واحد فروش دنافنون، تمام روز هفته آماده پاسخ به سوالات پیش از خرید شما می باشد.

v

ضمانت محصولات

تمامی محصولات و دستگاه ها، با ضمانت شرکت دنافنون و خدمات پشتیبانی ارائه خواهد شد.

c

ایده های هوشمند

برای بهبود کسب و کار شما،همیشه بهترین ایده ها و جدید ترین تکنولوژی تولید را داریم

n

همیشه در کنار شما

تمام روز هفته در ساختمان اصلی شرکت دنافنون، در کنار شما هستیم، همیشه در کنار شما هستیم.

j

تماس با دنافنون

با تلاش مدیران مجموعه دنافنون، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس دنافنون

آدرس کارخانه : اصفهان , کیلومتر8 جاده تهران خیابـان 32 ,شـرکت دنـافـنـون
تلـفن : 33803936 031
فکس : 33803937 031

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست خرید دستگاه و مشاوره های قبل از خرید، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید. همیشه در کنار شما هستیم.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش شرکت : 33803936 031 در تماس باشید.